tisdag 2 mars 2010

Tentor och alkohol...

För det första så var det längesedan jag skrev något här. 2 anledningar till det:
1. Det finns ingen som följer min blogg och
2. Jag är inte tvungen att skriva något i denna blogg längre för att få bättre betyg.
Men nu måste jag nästan skriva något bara för att. Jag och min klass, IMD09, har på dessa 2 veckor 2 tentor plus att vi har projektarbete och labbar som måste vara klara inom en viss tid.
För detta känner jag bara att jag inte vill längre. Det blir för mycket och jag förstår inte hur dessa administratörer kunde lägga dessa 2 kurser samtidigt. Det börjar närma sig sitt slut och jag kan inte vara lyckligare...och mer vetskrämd. Jag vill inte göra om den här, ursäkta ordvalet, skiten igen. Men samtidigt så är det så tråkigt att jag inte kan lära mig detta utan att verkligen tvinga mig själv att verkligen sitta med detta i typ 20 timmar och inte tänka på något annat. Men jag kan inte fokusera så mycket som jag inte gillar. Kommer tillbaka med uppdatering om hur det går för mig men jag hoppas att alla mina följare(hahaha, följare) kommer att vänta.

Inga kommentarer: